INFORMAȚII UTILE

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

–  Adaugati produsele dorite in cos cu butonul „ADAUGA IN COS”. 
 
– Dupa ce ati adaugat toate produsele in cos, apasati ” CONTINUA”
     
 – Completati toate datele dvs, selectati modalitatea de transport si de plata si apasati „Plaseaza comanda”
-Produsele comandate de dvs care apar „in stoc magazin” se vor livra in 24-72 h la dvs.
       
-Pentru produsele comandate care apar „in stoc furnizor”, livrarea se va face intre 48 h si 2 saptamani in functie de furnizor, dar veti fi contactat telefonic pentru detalii.
Pentru retururi trebuie sa completati formularul de retur aflat in pagina politica de anulare si retur

In momentul in care expediem comanda veti primi un e-mail de la DPD cu toate detaliile legate de expeditia dvs si urmariea acesteia.

In functie de producator si categoria de produse garantie este inre 1 su 2 ani. Pentru garantie trebuie sa pastrati factura/bonul fiscal si daca primiti de la noi, si ceritificatul de garantie.
       
NOTA: Unii producatori ofera si certificate de garantie, pentru cei care nu ofera, bonul sau factura tine loc de certificat de garantie.
 
DA, produsele se pot ridica din magazin. Va recomandam sa plasati comanda, sa bifati – Ridicare din magazin, si sa veniti dupa produse dupa ca va confirmam telefonic comanda. Programul magazinului este 09.00-19.30 (Martie-Noiembrie) si 10.00-18.00 ( Decembrie-Februarie)
       
Produsele se pot ridica din magazinul fizic, aflat in Cluj-Napoca, str Fabricii, nr 105

Programul call-center  este: 09.00-19.30 (Martie-Noiembrie) si 10.00-18.00 ( Decembrie-Februarie).                       

Raspundem in acest interval tuturor telefoanelor si mesajelor primite pe whatsapp.

Produsele aflate la reduceri sunt marcate cu bulina verde, cu procentul de discount.
       
Campaniile de reduceri sunt cu coduri de reducere si sunt anuntate pe pagina principala a site-ului.

Pretul produslui este afisat in dfeptul fiecarui produs. Pentru produsele aflate „in stoc furnizor” pretul poate      varia fata de pretul afisat pe site, dar in cazul acesta va contactam telefoni pentru a va anunta despre                    modificarea de pret.

Da, se poate plati cu cardul STAR BT in 3, 6, sau 12 rate!

AI NEVOIE DE NOI?

SUNTEM AICI SĂ TE AJUTĂM